14 Ekim 2015 Çarşamba

evim dergisi abonesi

Evim dergisi ilk çıktığından itibaren sevdiğim satın aldığım , şimdilerde abone olduğum  tek ev dekorasyon dergisi.

 Yurt dışında ve Türkiye'den  dekorasyon zevki olan insanların (şimdiye kadar beğenmediğim bir ev çıkmadı hepsi güzeldi)  evlerinin  fotoğraflarına bakmayı seviyorum.  Ev sahiplerinin mobilya, aksesuar seçimleri, farklı fikirleri, kullanılan renkler  ilham veriyor size.

İkea ile ortaklaşa yaptıkları öncesi ve sonrası diye bir köşeleri var mesela. Bir evin  bir odasını , mutfağını hatta terasını ikea ürünleriyle dekore ediyorlar, öncesi ve sonrası fotoğraflarında şaşırtan değişime tanık oluyorsunuz.



Alışveriş bölümünde bir koltuk yada halı alacaksınız ve karar veremediğinizde yeni trendler , tarz, renk,  desen ve bütçe konusunda seçenekler sunarak yardımınıza koşuyor.

Yenileme bölümünde içinizdeki  yaratıcılığı çıkarabilecek projeler var . Kendin yap (DIY) projelerini görüp hoşunuza gideni yapma arzusuna kapılıyorsunuz yada yapıyorsunuz.

Dekorasyonla ilgili ipuçları, çözümleri, fikirleri bulabilirsiniz. Evinizdeki eşyaların yerleşim şeklinin ne olması gerektiği konusunda öneriler alabilirsiniz.

Hayatımda olduğunuz için teşekkürler evim dergisi.


Ya seviyorum ben  dekorasyonu  küçüklüğümden beri. Bir tanıdığın ya da bir komşunun evine gittiğimde  bende   bu evi nasıl dekore ederim duygusu oluşurdu.  Hayalimde eşyalar ya yer değiştirilir ya da yenisi alınırdı

Evde ablalarım temizlik yaparken bana camlı vitrini bırakırlardı. İçindekilerin tozu alınacaksa alınır yıkanacaksa yıkanır sonra düzenlerdim.

Ortaokul ve lise zamanımda da babamın ayakkabı mağazasının vitrin dekorunu  ben yapmışımdır. Bazen ağaç dalları mısır patlakları, bazen renkli elişi kağıtları benim objelerim olurdu.

Başka evleri gerçekte hiç dekore etmedim .Şimdilerde  dekorasyon tutkumu  kendi evimde , bütçem müsaade ettiği kadarıyla ufak ufak değişikliklerle , zamana yayılmış bir şekilde yaparak yaşıyorum