13 Ekim 2015 Salı

Mutfak dolaplarıma dc-Fix dokunuşu

Üsttekilerin bej  alttakilerin kahverengi tonlarda olan mutfak dolaplarını d-c fix ile kaplamaya karar vereli epey olmuştu ama uygulamayı henüz gerçekleştirebildim. 45 cmx200 cm ebadında 15 metrelik  mat beyaz dc-fix rulosunu, bayramdan önce gittiğim İstanbul'dan Unkapanı'nda bulunan zeyrek geçidindeki büfe kadar küçük bir dükkandan gayet uygun bir fiyata aldım.Bir kaç kapak eksik kaldı onu da internetten sipariş verdim. Onlarıda siparişim gelince kaplarım artık. Uygulamanın benim için kolay olmadığını söyleyebilirim. Her kapakta tecrübem arttı,son yaptıklarım ilklere göre daha iyi oldu. Folyo için uygun bir aparatım (ragle) olmadığı için kredi kartı ve cetvelden yardım aldım. Bunun yanında metre, makas ve falçata kullandım.Hava kabarcıklarını iğne batırarak hallettim.

Ve işte resimler........

ÖNCE-SONRA

SONRA

                                                       ÖNCE-SONRA
ÖNCE

ÖNCE-SONRA