20 Mart 2016 Pazar

Demir borudan dresuar ayağı projesi

Yok yok ben normal bir kadın hiç değilim. Sanayide demirci, tornacı, hurdacı gezen bir kadın normal olabilir mi? Git evinde otur, yemeğini yap,  temizlik yap,  film seyret, kitap oku, örgü ör ,keyfine bak. Yokk rahat duramıyorum bir türlü.


Demir borulardan yapılan tasarımları görmüşsünüzdür. Aydınlatmada mobilyalarda kullanılmaya başladı endüstriyel tasarımlar ve çok pahalılar. Dekorasyon netice de para harcamayı gerektiren bir olgu ama ben onun da  hesaplı olabileceğine inananlardanım o yüzden ben bunu  yaparım dedim ve tuttum sanayinin yolunu.

Demirciden boruları dirsek ve t borusunu al oradan paso açtırmak( bu yaşta paso nedir onu da öğrendim) ve demirleri kestirmek için git tornacıya. Adama yapmak istediğin tasarımı anlat .Almaya gittiğinde sonuçtan memnun kalmayınca tekrar tasarım değişti.

Kullandığım malzemeler
3/4 inç galvaniz boru (önce 6 metre uzunluğunda siyah boru almıştım tornacı et kalınlığı az olduğu için paso açamamış o yüzden geri iade ettim tornacı başka bir yerden et kalınlığı fazla olan galvaniz boruyu  almış kaç metre kullandığını hesaplamadım.)
3/4 inç galvaniz t boru 8 adet
3/4 inç galvaniz dirsek boru 8 adet
3/4 inç galvaniz tıpa 4 adet
3/4 inç delikli boyunlu pasolu flanş bulamadığımdan maalesef kullanamadım.







2 yorum:

noraashira dedi ki...

Merhaba, bayıldım dresuarınıza, biz de üst kısmını ham ağaç alıp hazırladık, ayaklara bir türlü karar veremiyorduk, sizinkini görünce karar verdik �� Sedir kullandık, tek soru işaretim taşır mı bu ayaklar, sağlamlığı nasıl? Teşekkürler şimdiden

Maviliev dedi ki...

Merhabalar açıkçası flanş bulamadığımdan tablayı monte ede.edim.Ayakların sağlam olduğunu söyleyebilirim. Teşekkürler