19 Mart 2016 Cumartesi

Banyoda değişiklikler var

Rahat duramıyorum bir türlü. Şimdi de banyoya el atayım dedim.

İlk olarak duvarları ele aldım. İkea dan aldığım 30*30 aynaları bir parmak boşluk bırakarak dört adet yan yana  ve dört adetini de altına gelecek şeklide yapıştırdım.Aralardaki boşlukları aklıma gelen bir kaç malzemeyle kapatmayı denedikten sonra kalekim ile kapatıp betonlaşmasını bekledim.
Duvardaki fayanslara da el attım.Aynanın olduğu duvardaki fayansları siyah akrilik boya ile boyadım. Kızım çok iyi olmadı deyince başka bir fikir geldi aklıma.4 yıl kadar önce önceki evimizde kullanmak için mykağıtçım.com dan sipariş verdiğim taş desenli duvar kağıtlarını  yanlış yapıştırma nedeniyle beceremeyip bırakmıştım. O günden beri çatı katında sırasının geleceği günü bekliyordu. Sırası geldi ve tavan arasından çıktı. Duvar kağıdı uygulaması kolay olmadı, çizgileri bir araya getirmek ek yerinin belli olmaması gerekiyordu. Sonuç  çok parlak değildi . Biraz böyle dursun sonra başka bir fikir gelince değiştiririm.


Ayaklı klasik lavabonun yerine banyo dolabı istiyordum. Araştırdım, baktım, gezdim, dolaştım ve banyo dolabını kendim yapmaya karar verdim. Geçenlerde karşı apartmanın girişinde eski ayaklı dikiş makinesi görünce kimin olduğunu öğrendim ve  sahibiyle  konuşup makinayı aldım. Ben gene sevinçten uçuyorum. Üzerindeki ahşap bölümünü vidalarından sökerek ayırdım.  Koçtaştan aldığım ahşap raf plakasını üzerine yerleştirdim. Seramik mağazasından  sipariş verdiğim  oval şeklinde tezgah üzeri lavabo gelince eski ayaklı lavaboyu ve musluğu eşimle birlikte söktük. Bağlantı hortumu kısa geldiğinden ertesi güne kaldı. Daha uzun hortum alındı. Marangoz bir akşam geldi ve gider yeri için delik açtı.

Banyo aksesuarları olarak Bodrumdaki H&M home mağazasından siyah krem etnik desenli kilim, havlu, sıvı sabunluk ve diş fırçalık alındı. Koçtaştan bambu kirli sepeti de almıştım.

English home dan bir kaç yıl önce aldığım ferforje raf siyaha boyandı.

Mutfakta bulunan ikeanın  siyah borulu askısı banyoya monte edildi.
Son olarak aynaya çerçeve yapmak için ahşap kestirmiştim. Onu da aynanın altına yerleştirdim.










Hiç yorum yok: