16 Mart 2016 Çarşamba

Bizim kızlar toplandık

9 Mart Çarşamba günü İstanbuldan bizimkiler (iki ablam ve annem) geldi.Hem Aydın da askerlik yapan yeğenimi  hemde beni görmeye geldiler gelirken de annemi de getirererek bana sürpriz yaptılar.İki ablam da emekli  bu arada ben de 15 Mart itibarıyla emekliyim.

 İlk gün kahvaltı ve dinlenme sonrası kısa bir Milas turu yaptık.Arasta, Çöllüoğlu han, Uzun yuva, Hacı Ali Ağa Konağı (Turhan Selçuk karikatür evi)




Perşembe günü diş doktoruna pazartesi çekilen dişim için pansumana uğradım. 4 saat bir şey yemem içmem yasak olduğu için o günü evde dinlerek geçirdim. Ben uyurken bizimkiler kendilerini dışarıya atmışlar yürüyüş yapmışlar.

Cuma günü çalıştığım Üniversitenin Rektörlüğüne uğrayıp emeklilik belgemi imzalamam gerekiyordu. Ben işlemleri hallederken iki ablam Muğla yı gezmişler alışveriş yapmışlar. İşim bittikden  sonra  onları  bir kokoreççi de buldum.

Cumartesi günü sabah erkenden kiraladığımız arabayla 5 kız Aydın'ın yolunu tuttuk arabayı kızım kullandı. Bafa gölünde kısa bir mola verdik.

Bafa gölü

Bafa gölü



 Askerimizle Aydın meydanında buluştuk. Forum avm de kahvelerimizi içerken hasret giderdik.




alışveriş yapmadan olur mu hiç


meydandaki havuzbaşında çay bahçesinde çaylarımızı içtik.

Dönüşümüz çine-Yatağan yoluydu. Yatağana gelmişken Pınarbaşı-Bozüyük (güzelköy) uğradık. 


                  Köyde reklam çekimi vardı. Meydandaki kahvede oturup biraz onları izledik. 

Güzelköylü dizisinde kullanılan evlerden biri
Pazar günü  rotamız uyku vadisi, gökçeler kanyonu, Boğaziçi köyü son olarak da Güvercinlik Balıkçı Hasan'ın yeriydi. 
Uyku vadisi

uyku vadisi
gökçeler kanyonu

 Güvercinlik Balıkçı Hasanın yeri. Kalamarlar ve sarımsaklı ekmekler şahaneydi.

balıkçı Hasan'ın yeri

                            Boğaziçi köyünde ayaklarımızı suya soktuk.
Boğaziçi köyü

kızım teyzeleriyle

 Pazartesi Bodrum yolundaydık. Yalıkavak da Kavaklı köftecisinde köfte yemeden olmazdı.

 Kavaklı Köftecisi
yemekten sonra sahilde yürüyüş
Yalıkavak sahil
Gümüşlük Limon Kafe  kapalıydı 















Gümüşlük sahil belediye çay bahçesinde gezimizi sonlandırdık. 

Kısaca doyasıya gezdik hasret giderdik.Dolu dolu bir hafta geçirdik.








Hiç yorum yok: