27 Aralık 2015 Pazar

salon projem hayata geçti


Salon duvarı projemden bu yazımda bahsetmiştim.


Dün proje için  ihtiyacım olan 1 galon  olan gri duvar boyası,  metresi 1.25 TL den   2 metre boyunda  4 adet  stropiyer duvar çıtası,  kağıt duvar bandı , boya  fırçası, zımpara ve  tretuar bıçağına toplam 55 TL bayıldım.

Akşam stropiyerleri duvara yapıştıracağım yerleri su terazisi yardımıyla  belirledim. Saten alçıyı suyla karıştırıp elde ettiğim macunu stropiyerin arkasına spatula yardımıyla sürdüm kurşunkalemle çizdiğim yerlere yapıştırdım.




Boya işi ertesi güne kaldı. Sabah kahvaltsından sonra eşimle boyamızı hazırladık.Ben küçük ruloyla kenarları boyadım, eşimde büyük ruloyla bütün duvarı boyadı. Stropiyerden yaptığım duvar çerçevesini beyaz renge  mi yoksa   gri renge  mi boyasak diye karasız kaldım en sonunda griye boyadım belki ilerde rengini değiştiririm.


Boya işi bitince sıra stropiyerden yaptığımız çerçevin içine hazırlayacağımız resim köşesinin resimlerini dizayn etmeye geldi. Dört çerçeveyi ikeanın internet sitesinden aldık diğerleri evde mevcut olan tabak ve çerçeveler geyik kafası ve yazılar kızımın eseri.

önce çerçeve büyüklüğünde kağıtları duvara bantladık sonra yere dizip yerde yerlerini belirledik. Pazar günü komşularımızı rahatsız edeceğimiz düşüncesiyle çekinerek çivileri belirlediğimiz yerlere çakıldı. Resimler asıldı.














Tekzenden aldığım 2 adet tripod lambader,  tv sehpasının her iki yanına yerleştirilince  tv sehpası olarak  ikea kallax raf haricinde ''salon duvarı  projesi'' hayata geçmiş oldu.

Fazladan stropiyerden duvar çerçevesi ve tv sehpası çekmece kulbu değişimi  projeye dahil oldu.        (İkeadan daha önce aldığım ölçüleri uymadığı için kullanamadığım iki adet  mutfak dolabı kulbu, tv sehpasınıın çekmece kulbu oldu.)






Hiç yorum yok: