19 Aralık 2015 Cumartesi

Adalılar kebap

Milas da yiyebileceğiniz en lezzetli ciğer köfte ve çöp şişi yapan yerdir Adalılar kebap.  İşte bu lezzet Milasa  yolu düşen birçok insanın ve hatta bir çok ünlünün  bu tarihi bir mekanda yemek yemesinin sebebidir.


Bu cuma günü öğle yemeğine çok az bir zaman kala  arkadaşım odama gelerek hadi ciğer yemeğe gidiyoruz dedi. Onca işin yoğunluğunda bilgisayar başındayken yemek saatinin geldiğini bile farketmemişim. Dur elimdeki işi bitirip geliyorum o zaman dedim. Toplamda dört kişi ciğer yemek için Adalıların  yolunu tuttuk. Adalıların yeri Milasın eski çarşısının  ve belediyesinin olduğu bölgede buraya arabanızla gelemezsiniz  o yüzden arabayı kullanan arkadaşımın eşi  çarşıya yakın biryerdeki otaparka bıraktı arabayı .Hava soğuk olmasına rağmen dışardaki masalardan birine oturduk. Ben her daim çok üşümeme rağmen  içeriye girmek istemedim. Garson siparişleri almaya geldi  ciğerin yanında köftede istedim diğerleri sadece ciğer istediler.  Olmazsa olmaz kese yoğurdundan yapılmış ayran. Ha yeri gelmişken buranın kese yoğurdunu o kadar seviyorum o kadar alıştım ki normal yoğurt yiyemiyorum artık.

Siparişler gelene kadar dur dedim blog için  fotoğraf çekeyim. Bizim arkadaşlar da hemen bir itiraz yok bizi çekme  malesef çektim bile yüzlerce insan görücek fotoğraflarınızı. Esas çekmem gerekeni unutmuşum tabağımdaki ciğer ve köftenin resmini .Açlıktan gözüm dönmüş demekki.Bu arada ben açlığa hiç gelemeyenlerdenim her yemekten sonra Allahım kimseyi aç bırakma özellikle beni diye dua eden insanım. Güzelce karnımızı doyurduk ellerine sağlık Ercan Bey.  Yemekten sonra çay içmek için  Çöllüoğlu hanına gitmeyi teklif ettim kabul ettiler mecbur










                             

Hiç yorum yok: