20 Şubat 2016 Cumartesi

Radyatör için seperatör yaptım

Hani çıtalı ayna yapmıştım çıtaları ismini bilmediğim bir marangoz ücret almadan vermişti.Hah işte o  kişi Adnan ustaymış tanıştık .Banyo dolabı için ölçü almak ve fiyat vermek için eve geldi. Dedim bak senin verdiğin çıtalardan ne yaptım, gösterdim aynayı. Bir iki gün sonra sabah kapı çaldı baktım Adnan usta elinde bir sürü çıtayla gelmiş.


Bayağıdır ahşap seperatörleri araştırıyordum. Hatta burada ağaç ürünleri satan bir yerden fiyat almıştım. Nasıl yaparım diye kafamda düşünceler dolaşıp dururken bu çıtalar da gelince tamam dedim. Seperatörü kendim yapacağım.Kesimleri  el testeresi ile yaptım  bileğimin gücüyle yaptım diyebilirim. Seperatör bittiğinde bileğim kan toplamıştı. Neyse ki  daha önce başka bir kan toplaması için aldığım ilaç işe yaradı iki gün sonra iyileşti. Eh kısa zamanda dekupaj testeresi almam gerekiyor araştırmalara başladım bile. Çıtaların birleşme yerlerinde çivi kullandık Kullandık derken biz  yani eşimle biz  çivileme ona ait hakkını yemeyeyim. Birleştirme   zımba makinesi yada tutkal  ile de yapılabilir  diye düşünüyorum.

Sonuç olarak ortaya acemice bir şey çıktı  ama  beğendim ve beğenildi.
Başka bir projede görüşmek üzere....













Hiç yorum yok: