19 Şubat 2016 Cuma

Merdiven raf projesi

Alışveriş sitelerinde gördüğüm  merdiven raflarından almak yerine kendim mi  yapsam acaba ?  düşüncesiyle yaptığım proje. Önce  bu işe uygun bir merdiven bulmalıydım. Daha önce duvar projem için malzeme aldığım dükkanda bir merdiven görmüştüm. Şu merdivene bir yakından bakayım diye tekrar dükkanın yolunu tuttum. Evet merdiven rengi dışında güzeldi projem için uygundu 4 ve  5 basamaklı  vardı aralarında sadece 5 TL fiyat farkı olunca 5 basamaklısına karar verip aldım.İlk halinin fotoğrafını çekmediğimden aynı marka ürünün fotoğrafını internetten buldum burada



Raf kestirmek için ölçüleri aldım, sanayide bir  iki marangoza uğradıktan sonra   kerestecinin  yolunu tuttum  Kızılçam dan ( bu bölgedeki ağaç cinsi) olur mu dedi pek bir ağaç bilgim olmadığı için olabilir dedim. İstediğim ölçüler tek parça değil iki parça olarak kesilebilecekti ona da tamam dedim ve siparişimi verdim.Bir iki gün sonra eşim rafları keresteciden alıp eve  getirdiğinde ağaçların ağırlığına inanamadım. Çok ağırdı gerçekten önce bir pişmanlık yaşadım  ama sonradan içime sindi.

Rengi sarı olduğundan  beyaza boyamak istedim baktım beyaz boya ile  hem kapatmakta zorlanıyorum hemde güçlü bir etki bırakmıyor hemen  siyaha çevirdim. Boya işi ve fotoğraflar kızıma ait.

Ve işte sonuç...........






















Hiç yorum yok: