15 Ağustos 2017 Salı

FİLM LİSTESİ 1-BİYOGRAFİ FİLMLERİ

Seyrettiğim yüzlerce filmi hem bilgisayarıma hem de pinterest deki sayfama ekleyip kendimce film listesi oluşturmaya başlamıştım. Günde 1 yada 2 alt yazılı yabancı film izliyorum (dili geliştirmek ve duyguyu alabilmek için) Öyle ahkam kesecek kadar  çok iyi bir izleyici falan değilim bu arada.

Ben daha çok duygular, insan ilişkileri, yaşanmış hayatlar, insanın yüreğine dokunan ,sıcak, tatlı ,gizemli,  film bittiğinde ben de illa ki bir etki bırakacak filmleri izliyorum.

Bilim kurgu, fantastic, korku, animasyon filmleri pek ilgi alanıma girmez.. Ağırlıklı olarak drama, biyografi, romantik, romantik komedi  benim favorilerim.

En çok beğendiğim filmlerin listesini yaparken kararsızlıklar yaşadım. Türüne , çekildiği yıla , imbd puanına  vs. göre mi olmalıydı  ?

Önce gerçek kişi ve hayatlardan uyarlanan  filmleri alfabetik sıraya göre (Filmin Türkçe adı ile) hazırladım.Daha izlenecek çok filmim var bu listeye ilaveler olacak tabi.

Bu ilk listem, bu yazıdan sonra ikinci bir fillm listesi, hatta üçüncü de olabilir.

İyi izlemeler.



12 YILLIK ESARET

AKIL OYUNLARI

ANNE FRANK'IN HATIRA DEFTERİ

AŞKIN KİTABI

BİRİNCİ SINIF

CAN DOSTUM
ÇÖKÜŞ


DANİMARKALI KIZ

DİREN

DÖVÜŞCÜ

DÜŞLER ÜLKESİ

EKİM DÜŞÜ

ENİGMA

GİZLİ SAYILAR

HALK DÜŞMANLARI

HERŞEYİN TEORİSİ

İÇİMDEKİ DENİZ

KAHYA

KALDIRIM SERÇESİ

KEKEME KRAL

KIYAMET GÜNÜ

KÜLKEDİSİ ADAM
KOLONİ

LİON

LORENZO'NUN YAĞI

MAHKUMİYET
MODİGLİANİ
ÖZGÜRLÜK YAZARLARI

ÖZGÜRLÜK YOLU
ÖLÜMSÜZ ANLAR

PATCH ADAMS

PERSEPOLİS

PİYANİST

SAHTEKAR

ŞANSA BAK

SAVAŞ VADİSİ

SEVMEK

SHINDLER'İN LİSTESİ

SIKIYSA YAKALA

SINIRLARI AŞMAK

SONSUZLUK TEORİSİ

SPOTLIGHT

TANRIYI OYNAYANLAR

UMUT BAHÇESİ
ZORAKİ KOMŞU




















Hiç yorum yok: