22 Ocak 2016 Cuma

Çıtalı duvar aynası projesi

Aynaları çok sevdiğim doğrudur. Boş duvarda pek sevmem. Salonda iki pencere arasında kalan kalorifer peteğinin olduğu duvarın üzerine salona ferahlık vermesi hemde o duvarın boşluğunu doldurması için  ayna yerleştirmeye karar verdim. Aklıma İkea nın Lots aynaları geldi bir pakette 4 adet 30x30 cm var  toplamda 3 paket ayna kullanmam gerekiyordu 2 paket ayna kargodan kırılmış vaziyette gelince  kızımın odasının duvarındaki aynaları da söktük İkea yenisini gönderecekmiş. 

Aynalar çerçeveli olacağı için  uzun zamandır tahta çıta arayışı içindeydim bir iki ahşap ürünleri satan yere baktım yoktu internet sitelerine baktık ama istediğimiz gibi bir çıta bulamadık. Dün nihayet   tesadüfen girdiğim bir marangoz atölyesinde onları buldum.İçeriye girdiğimde yerde çıtaları  gördüm ve bunlar dedim atılacaklar dedi alabilir miyim ? dedim  tabi dedi  borcum nedir  hayır yok birde üstüne kalın çıtaları da elime tutuşturdu. İsmini bilmediğim marangoz beye çooook teşekkür ederek sevinçle ayrıldım oradan.
Akşam yemekten sonra ailece kestik yapıştırdık ve bir projeyi daha tamamladık.














Hiç yorum yok: