5 Mart 2015 Perşembe

Piknik Masasını evinizin içinde kullanmaya ne dersiniz?

Uzun süredir piknik masası alma fikri oluşmuştu. Hep bir şeyler çıkıyor erteliyordum. En nihayetinde internette "alaçam piknik masası natural 8 kişilik" bir piknik masası görünce tamam budur dedim. Hepsiburada.com sitesinden taksitle aldım. Kısa sürede elime ulaştı. Monte etme işinde zorlandım çünkü eşim İstanbuldaydı ve vidaları sıkmak bayağı bir güç istiyordu. Allah nedense bu gücü erkeklere vermiş(tövbe tövbe). Kızımla birlikte yapabildiğimiz kadarını yaptık gerisini eşime bıraktım. Şimdilik kapalı balkonumda duruyor ilerde nasip olurda bahçeli bir evim olursa bahçemde duracak.


Bir akşam birdenbire kalk Ayşe dedim Masanın üzerine bir sofra düzenlemesi yap ve resimlerini çek. Kütahya Porselen Servis tabaklarımı Esse yada Bernardo tam hatırlamıyorum çatal bıçak kaşıkları, madam coco'dan aldığım Amerikan servisi ile birşeyler yapmaya çalıştım. Resimleri ekliyorum. Maviye olan tutkum ve işte piknik masam.....